Varga Adrienn

 

 

M.A.X. + has

„Ne kopogtass a lehetőség ajtaján, csak rúgd be simán, mosolyogj és mutatkozz be”

 

„Edz hatékonyan, de preventíven”

 

2011 óta a Készenléti Rendőrségen dolgozom, ahol kiemelkedően fontos a testmozgás és a sport, szinte elengedhetetlenül a munkám része. Számottevő csoportos fitness órán vettem részt, mivel szeretek mozogni és a csoport hangulata hajtja, motiválja és viszi előre az embert a céljai elérése érdekében. Szeretem a csoportos órákat, vélhetően ez abból adódik, hogy a munkahelyem egyik fő szempontjában áll a csoport, majd csapat egysége, összetartása. Gondoltam, ha ennyire felkeltik az érdeklődésemet az ilyen jellegű edzések, akkor miért ne próbálhatnám meg én is, hogy „hivatásszerűen” is foglalkozzak a csoportos órák oktatásával, így elvégeztem a Fitness Company (OKJ szaktanfolyam) Csoportos Fitness Instruktori képzését, majd továbbképzés gyanánt a M.A.X. Instruktorit, mely edzés típus rendkívüli módon effektív és preventív, valamint könnyen elsajátítható, motiváló zenére végzett edzés.

 

M. A. X.+has

 

M.A.X. Muscle Activity Excellence

M.A.X.= ultra-kemény kondicionáló tréning 30 percben 
Train Hard, but Smart! 

Eddz keményen, de okosan! Kortól, nemtől, edzettségi szinttől független! 
„ Intervall jellegű edzés”

45 mp munkavégzés, 15 mp pihenővel! Nem kell más hozzá, mint egy step pad, meg a saját testsúlyod.

A 45 mp munkavégzés saját tempóban történik, így nem kell hozzá semmilyen edzettségi szint, tehát kezdőknek és idősebbeknek is bátran merem ajánlani.

Az edzés további részében, a M.A.X edzés után erősítő gyakorlatok következnek, kimondottan a has izmaira, valamint nyújtás, amit sokan elfelejtenek, hogy muszáj beépíteni a prevenció érdekében.

Ezek az órák egyáltalán nem a koreográfia jegyében telnek, tehát azoknak is ajánlom, akik nem feltétlenül szeretnek koreográfiákat tanulni, mert nehéz követni.

 

Egyszerű, de nagyon hatásos gyakorlatok sorozata.

Az összes kondicionális képességet fejleszti:

 

  • - állóképesség
  • - gyorsaság (robbanékonyság)
  • - erő
  • - koordináció

 

Rövid idő alatt látványos változásokat érhetsz el, mind az egészséged, a fittséged, az edzettségi szinted és nem utolsó sorban a formás alak, testalkat szempontjából.

 

 

Óráim:
hétfő17:15M.A.X. + hasAerobik terem
szerda17:15M.A.X. + hasAerobik terem