Andor Marcsi

 

 

Sír a zsír

Hívj bátran és segítek!

 

06/70 600-5655

SÍRJON A ZSÍR!

Nem vagyok tipikus csoportos óraadó. Felépítettem egy programot, amivel olyan embereknek segítek amilyen én is voltam. Pár évvel ezelőtt én is a 100kg fölöttiek táborát erősítettem, így  pontosan tudom milyen nehéz megindulni az életód váltás útján, milyen betegségekkel, problémákkal kell szembenézni. 100 napos kezdő, haladó és szuperhaladó csoportokat indítok, melyek fix időpontokban indulnak, fix létszámmal, zártkörű rendszerben. Nincsennek idegenek az órákon, és nem éri meg lógni sem.

A programról bővebben a www.sirazsir.hu oldalon olvashatsz.

 

VÉGZETTSÉGEIM

Papírt papírra halmozok. Bízom benne, hogy én az a fajta edző leszek, aki soha nem áll le a tanulással, és mindig fogok találni olyan tanfolyamokat, iskolákat, workshoppokat, amivel tágíthatom a tudásomat és minél hatékonyabban tudom fejleszteni a SÍRAZSÍR csoport tagjait. Nem vagyok csak Spinracing oktató, nem vagyok csak funkcionális edző, nem vagyok csak életmódtanácsadó.. a programban ez mind ötvözve van és az órák a résztvevők fejlődéséhez vannak igazítva.

 

SPINRACING OKTATÓ

Az egy dolog hogy zenére tekerünk. Vagyis a zene szól, de sajnos kiderült ritmusérzékem nincs, (ez azóta sem javult sokat) viszont, ha nem csak bolondozva tekerünk, hanem a megfelelő pulzuszónákban a megfelelő intrevallal, akkor ki a francot érdekel a ritmus, ha hatékonyan sír a zsír? Nincs olyan, hogy mindenki ugyanolyan tempóval ugyanolyan ritmusba tekerjen ugyanolyan ellenállással. Annak ellenére, hogy a bringás órák nagyon jó hangulatba telnek, a legfontosabb, hogy mindenki a megfelelő pulzuszónájában legyen! Erre nagyon figyelek. Pulzusmérő óra nélkül nincs bringás edzés.

 

SPARTAN BODYWEIGHT OKTATÓ

Saját testsúlyos edzés, ami valljuk be egy ekkora testben néha nehezebb mint egy súlyzós edzés, viszont elengedhetetlen a core izmok megerősítésében. Rengeteget foglalkozok azzal, hogy a gyakorlatsorokat úgy rakjam össze, hogy a tartást javítsunk és a mobilitási, stabilitási hiányosságokat kompenzáljuk.

 

FUNKCIONÁLIS TRÉNER

Hiszem azt hogy a funkcionális edzés azt jelent, hogy van funkciója, azaz a fentebb említett érveknek megfelel. Mint funkcionális tréner, szeretem használni a funkcionális eszközöket a tornaórákon, azért is mert játékosabb az óra és azért is, mert van pár olyan saját testsúlyos gyakorlat, amit könnyíthetünk ezekkel az eszközökkel, amíg a habtestből nem faragunk le.

 

TÁPLÁLKOZÁS ÉS ÉLETMÓD TANÁCSADÓ

Életmód váltáshoz hozzá tartozik a táplálkozás. A SÍRAZSÍR-os tagok az első hónapban a lassú hosszú bringás edzések közben olyan fejtágítást kapnak, hogy egy hónap múlva már saját maguknak írják az étrendet. Nem célom étrendeket osztogatni és árulni sem, nekem az a célom a programmal, hogy olyan tudással távozzanak a résztvevők, hogy ne legyen kérdés a fejben, ha épp lazac van spárgával írva az étrendbe és se lazac se spárga nincs a lidlibe, hogy akkor most mit egyenek.

 

SPECIÁLIS KINESIO-TAPE TECHNIKÁK

Gondoltam, ha én annyit sérültem, biztosjó, ha van egy ilyen tudásom is. Az első csoportos lányaim, már nagyokat futnak és egy egy verseny előtt jó ha kéznél van egy ragasztó főleg megelőzés céljából. Szerencsére a sérülés nem jellemző a csoportjaimra, hisz elsődleges célom a sérülések megelőzése és a tudatos fejlesztés.

 

TESTÉPÍTÉS ÉS FITNESZ SPORTOKTATÓ (folyamatban)

Na nem leszek testépítő! Az biztos! És senkit nem is támogatok a zsírsirató csoportokból erre a pályára. De itt van valami tudás ami kell nekem! Szerencsére művészeti iskolába jártam, ahol az első évben csak anatómiával foglalkoztunk, a csontvázat porcról porcra csontról csontra rajzoltuk meg, majd az izomközegeket építettük rá. Szóval van egy vizuális alapom, és a sok sok tanfolyamon sok sok minden rám is ragadt, de szeretnék mélyebb tudást és ezt meg is szerzem!

Szerintem egész életemben tanulni fogok:)

 

KOMPETENCIÁIM

Így a negyedik csoport indítása előtt elgondolkoztam, hogy vajon mi jöhet még? Eddig amit összefújt a szél: inzulinrezisztencia, diabétesz, pajzsmirigy alulműködés, autoimmun pajzsmirigy gyulladás, magas vérnyomás, zöldséget-gyümölcsöt nem evés, csak zöldséget evés (vega-vegán), x láb, görbe hát, előre esett váll, rákból felépült alacsony állóképesség, depresszió, kismama...

Na azt nem mondom, hogy varázsló vagyok, de mindenkivel megtaláljuk az utat, és a megfelelő orvosi segítséggel haladunk és fogyunk.

 

 

 

Óráim:
hétfő18:30Sír a zsírIndoor Cycling terem
hétfő19:30Sír a zsírIndoor Cycling terem
szerda18:30Sír a zsírAerobik terem
szerda19:30Sír a zsírAerobik terem
csütörtök18:30Sír a zsírIndoor Cycling terem
csütörtök20:00Sír a zsírIndoor Cycling terem
péntek18:30Sír a zsírAerobik terem
péntek19:30Sír a zsírIndoor Cycling terem